Lana Stojan Zavašnik

Lana Stojan Zavašnik strateginja za blagovne znamke, predavateljica, oblikovalka in snovalka zgodb

Področja dela
  • Digitalne kompetence in pismenost
  • Digitalizacija procesov v marketingu in prodaji
  • Komunikacija blagovnih znamk s trgom in kupci
Certifikati
  • Transolution Business Leadership
  • Top Selling Professional© TSP 1  in TSP 2
  • NLP mojster praktik (standard INLPTA)
  • NLP praktik (standard INLPTA)
  • Diplomirana ekonomistka

Sprašujem se, če sploh še obstaja kdo, ki nima razgibane karierne in življenjske poti.

Mene je pot peljala od  študija arhitekture, do življenja v tujini (Zagreb in Dunaj) kjer sem študirala filozofijo in indologijo, pa nazaj domov v Celje, kjer sem bila kar naenkrat razpeta med študij ekonomije. vzgojo malčice in vodenje projektov v urbanizmu… nato pa v vodenje kompleksnih marketinških projektov in razvoja produktov in blagovnih znamk za Plastiko Skaza, Vitapur, Kovinarstvo Bučar, Ideanet ltd, Intercet in mnoge druge.

Razgibano in vrtoglavo, kot vožnja v lunaparku!

Je bilo polno sprememb, in negotovosti? Da. In jih je še. Življenje melje kot (po)divja(na) Soča. Bi zamenjala za počasen in predvidljiv tek in ritem Donave? Ne, ne bi.

Če ne bi bilo vseh teh izkušenj in študijev, in srečevanj z vami podjetniki in mnogimi, mnogimi strokovnjaki, od katerih sem se učila (in se še vedno učim), ne bi mogla z vami deliti znanj s področji:

  • digitalne komunikacije s trgom in promocije blagovnih znamk (in produktov)
  • identitete blagovnih znamk
  • upravljanja s kupci  in kako nam digitalizacija pri tem pomaga
  • prodaje, marketinga in ostalih so-trženjskih aktivnosti
  • upravljanja s časom
  • “lean” vodenja projektov (SRUM)
  • razvoja izdelkov po “klasični”, funnel metodi in po lean ali pa canvas metodi

Sem tudi mentorica startupom v okviru projektov Inkubatorja savinjske regije.

Moja strast je podjetjem pomagati najti – ali pa ponovno odkriti, njihov “glas”, njihovo identiteto in poslanstvo.

Zakaj? Ker so prav identiteta in poslanstvo - vaš ZAKAJ, temelji na katerih lahko gradite višje in več.

Kaj je moj ZAKAJ?

ZAKAJ je tisto zaradi česa zjutraj vstanemo v nov dan radostni. 

ZAKAJ je naš smisel, je predivo naše identitete.

Vsi ga imamo in večina nas, ga tudi najde – eni prej, drugi kasneje. Če se vam zdi, da ga nimate, brez panike. Tukaj je… čaka, da zasije.

 

In prav TO, je moj zakaj: da vas spremljam na poti (ponovnega) odkrivanja identitete in poslanstva vas samih, vašega podjetja alli vaše blagovne znamke.

 

Moj ZAKAJ je “ujeti idejo…ujeti misel” in ji dati obliko in glas.

 

Na štiri oči

Sem strastna kuharica in vrtnarka, ki trmasto kljubuje oranžnim polžem lazarjem in skrbnica dveh prikupnih pasjih mrcin…

Sem mama, hči, prijateljica in soproga podjetnika, ki premika meje vsak dan…

Na čas pozabim…

  • ko v roke vzamem dobro knjigo – zadnjo, ki me je prevzela je napisal Ken Follet 
  • ko dobim inspiracijo za novo potovanje, ki ga je treba splanirati – kaj vse je za videti, doživeti, koga vse srečati, kaj vse novega okusiti…

 

Še ena drobtinica, kar tako: 

Vsi mi – tudi jaz – smo skupek naši preteklih izkušenj. Te so bile pozitivne in negativne, a našeZaradi njih sem jaz – jaz in ti – ti. In, kot reka, ki teče, te izkušnje in tiste, ki še prihajajo vplivajo na nas, preoblikujejo naš JAZ sedaj in tistega, ki šele bo. Povzeto po B. J. Neblettu 

Kontaktni podatki

Družbena omrežja

Strokovnjaki in coachi KHD Group Slovenija

Team KHD Group sestavljajo strokovnjaki z različnih področji: HR svetovalci, cocachi za vodilne kadre, strokovnjaki za prodajo in poslovne procese in več.