Skrivnosti prodajnih nagovorov - Top Selling Professional© 3
Izobraževanje in trening Skrivnost prodajnih nagovorov – Top Selling Professional© 3 je zadnja stopnja programa sodobne psihologije prodaje in je prav tako licenciran program nemškega podjetja KHD Group.
Izobraževanje Skrivnosti prodajnih nagovorov sloni na osnovah psihologije prodaje. Skrivnost te stopnje je, da se vse že pridobljeno znanje, nadgradi in se udeleženci povzpnejo na višji nivo. Odlični prodajalci so še korak bližje temu, da postanejo elitni.

Kaj so cilji izobraževanja in treninga Skrivnosti prodajnih nagovorov?
Po opravljenem izobraževanju in treningu Top Selling Professional© 1 in 2, je cilj zadnje stopnje, da se vse pridobljeno znanje oplemeniti in učvrsti z vrhunskimi in elitnimi instrumenti ter strategijami.
Le ti nato omogočajo, da zna tržnik že na začetku srečanja s stranko oceniti situacijo in jo nagovori tako, da v par minutah ugotovi kaj in kako je stranka pripravljena izvesti nakup ali samo gleda in povprašuje.
S »skrivnostjo« prodajne hipnoze in pravilno uporabo metafor, bodo stranke pozitivno doživele nakup ali prodajo, kupile in se vrnile, ter vas priporočale drugim.
Po treningu se bodo prodajalci znali uspešno pogajati o ceni in upravljali z ugovori glede cene in drugega. Stranke bodo doživele vrhunsko nakupno izkušnjo, ki se jim bo pozitivno vtisnila v spomin. To pa pomeni, da se bodo stranke vračale in kupovale ponovno in spet – prodaja pa bo rasla.
Vsebina izobraževanja Top Selling Professional© 3 – Skrivnosti prodajnih nagovorov
Zavedanje elitnega prodajalca
- Dve vrsti zavednih stanj
- Moč stanj in upravljanje z njimi
- Razvijanje lastne edinstvene identitete
- Moč preobrazbe
Elitni in vplivni instrumenti
- Zunanja komunikacija
- Modulacija govora
- Čustvena sidra
Analiza vaših strank
- Kdor sprašuje vodi in o tehniki postavljanja vprašanj
- Vzorec »Meta – Modela«
- Pregled specifičnih govornih modelov
Prepoznavanje prodajnega vzorca stranke
- Prepoznavanje prodajnega vzorca stranke
- Diagram možganov
- Programski vzorci
Popolna obravnava za elitne prodajalce
- Tehnika »Zakaj«
- Popolna in vodena »obravnava z dokazi«
- Tehnike »SOM«
Pogajanje o ceni za elitne prodajalce
- Dve tehniki za ustvarjanje nakupnega pritiska
- Kako s prednostmi upravičite vašo ceno
- Popolna obravnava in ugovori glede cene
Magija prodajne hipnoze
- Moč prodajne hipnoze »Direktna prodajna hipnoza«
- »Magija« metafor
Kako elitni prodajalec z dodatno prodajo ustvari za 20 do 30 odstotkov večjo prodajo
- Dodatna prodaja
- Dodatne ugodnosti
- Dodatni argumenti
Koliko časa traja izobraževanje Skrivnosti magičnih prodajnih nagovorov?
3 dni, vsak dan po 8 pedagoških ur.
Zagotovite si posvet s strokovnjakom!

Prijava na usposabljanje
Izobraževanje Strateška pogajanja v prodaji in nabavi je prva stopnička do vrhunskega Top Selling Professional© prodajnika.
Več o izobraževanju si preberite TUKAJ.
Coaching je način za okrepitev spretnosti in znanja s katerimi se dosega spremembe. Na voljo smo tistim, ki si želijo sprememb, tako osebno (in osebnostno) kot tudi poslovno.
Več o izobraževanju si preberite TUKAJ.
Transolution Business Leadership© je izobraževanje posvečeno sodobnemu vodenju in komunikaciji nasploh – oboje po TRANSOLUTION metodi.
Več o izobraževanju si preberite TUKAJ.
Največji »wow faktor« Transolution modela razmišljanja in delovanja je dojemanje, da je transformacija rešitev.
Transolution se vrti okrog preoblikovanja (Transformation) rešitev (Solution) in ne evolucije (Evolution).
Več o izobraževanju si preberite TUKAJ.
Cilj izobraževanja je, da vas in vaše zaposlene usposobimo tako, da boste dosegali najboljše možne rezultate. Učinkovit in hiter “vzvod”, za dosego tega cilja je vedno razvoj vodstvenega kadra in njihovih kompetenc.
Več o izobraževanju si preberite TUKAJ.
Cilj treninga timskega sodelovanje je naučiti se vzpostaviti pogoje za uspešno timsko delo, na področju projektnega sodelovanja in kako najti vzroke (jih prepoznati) za lastno vedenje ali z drugimi besedami – kako prevzemati odgovornost.
Več o izobraževanju si preberite TUKAJ.
S pomočjo psihometričnega testiranja s ProfileXT lahko natančno ugotovimo kako se posameznik ujame s svojim delovnim mestom v podjetju – s tem mislimo tudi na kompatibilnost med sodelavci.
Več o psihometričnem testiranju si preberite TUKAJ.