Skrivnosti prodajnih nagovorov - Top Selling Professional© 3

Izobraževanje in trening Skrivnost prodajnih nagovorov  – Top Selling Professional© 3 je zadnja stopnja programa sodobne psihologije prodaje in je prav tako licenciran program nemškega podjetja KHD Group.           

Izobraževanje Skrivnosti prodajnih nagovorov sloni na osnovah psihologije prodaje. Skrivnost te stopnje je, da se vse že pridobljeno znanje, nadgradi in se udeleženci povzpnejo na višji nivo. Odlični prodajalci so še korak bližje temu, da postanejo elitni.

Kaj so cilji izobraževanja in treninga Skrivnosti prodajnih nagovorov?

Po opravljenem izobraževanju in treningu Top Selling Professional© 1 in 2, je cilj zadnje stopnje, da se vse pridobljeno znanje oplemeniti in učvrsti z vrhunskimi in elitnimi instrumenti ter strategijami.

Le ti nato omogočajo, da zna tržnik že na začetku srečanja s stranko oceniti situacijo in jo nagovori tako, da v par minutah ugotovi kaj in kako je stranka pripravljena izvesti nakup ali samo gleda in povprašuje.

S »skrivnostjo« prodajne hipnoze in pravilno uporabo metafor, bodo stranke pozitivno doživele nakup ali prodajo, kupile in se vrnile, ter vas priporočale drugim.

Po treningu se bodo prodajalci znali uspešno pogajati o ceni in upravljali z ugovori glede cene in drugega. Stranke bodo doživele  vrhunsko nakupno izkušnjo, ki se jim bo pozitivno vtisnila v spomin. To pa pomeni, da se bodo stranke vračale in kupovale ponovno in spet – prodaja pa bo rasla.

Vsebina izobraževanja Top Selling Professional© 3 – Skrivnosti prodajnih nagovorov

Zavedanje elitnega prodajalca

  • Dve vrsti zavednih stanj
  • Moč stanj in upravljanje z njimi
  • Razvijanje lastne edinstvene identitete
  • Moč preobrazbe

Elitni in vplivni instrumenti

  • Zunanja komunikacija
  • Modulacija govora
  • Čustvena sidra

Analiza vaših strank

  • Kdor sprašuje vodi in o tehniki postavljanja vprašanj
  • Vzorec »Meta – Modela«
  • Pregled specifičnih govornih modelov

Prepoznavanje prodajnega vzorca stranke

  • Prepoznavanje prodajnega vzorca stranke
  • Diagram možganov
  • Programski vzorci

Popolna obravnava za elitne prodajalce

  • Tehnika »Zakaj«
  • Popolna in vodena »obravnava z dokazi«
  • Tehnike »SOM«

Pogajanje o ceni za elitne prodajalce

  • Dve tehniki za ustvarjanje nakupnega pritiska
  • Kako s prednostmi upravičite vašo ceno
  • Popolna obravnava in ugovori glede cene

Magija prodajne hipnoze

  • Moč prodajne hipnoze »Direktna prodajna hipnoza«
  • »Magija« metafor

Kako elitni prodajalec z dodatno prodajo ustvari za 20 do 30 odstotkov večjo prodajo

  • Dodatna prodaja
  • Dodatne ugodnosti
  • Dodatni argumenti

Koliko časa traja izobraževanje Skrivnosti magičnih prodajnih nagovorov?

3 dni, vsak dan po 8 pedagoških ur.

Zagotovite si posvet s strokovnjakom!

»Pred 2 letoma sem hotel zapreti svoje podjetje. Posel ni več uspeval, bilo je brezupno. In na nekem seminarju sem srečal Silvestra Kmetiča, se z njim pogovarjal in v tem coaching pogovoru mi je dal veliko odličnih nasvetov. Nato sva se skupaj udeležila usposabljanja na katerem sva odlično sodelovala in nadaljevala s coaching procesom. Po 6 mesecih mi je v moje podjetju uspelo vedno bolj povečevati promet in po 1 letu sem potrojil svoj promet! Iz tega razloga vam lahko svetujem le, da če želite biti uspešni in delati s polno paro, pojdite k Silvestru, dogovorite se za srečanje z njim! Udeležite se njegovega seminarja in stvari se bodo odvile v vaš prid.«
Claude Arlen
Strasbourg

Prijava na usposabljanje