Moč prodajne retorike - Top Selling Professional© 2

Izobraževanje in trening Moč prodajne retorikeTop Selling Professional 2 je nadaljevalni program sodobne psihologije prodaje.

Moč prodajne retorike temelji na osnovi psihologije prodaje in retorike, tehnikah vrhunskega prepoznavanja vzorcev odločanja vaših strank.

Kaj so cilji izobraževanja in treninga Moč prodajne retorike - Top Selling Professional© 2?

Cilj je udeležence naučiti kako deluje podzavest in na kak način prepoznamo »svet« strank – njihov način razmišljanja. Preko poznavanja njihovega modela sveta, nato ustvarimo in vzpodbudimo radovednost strank in upravljamo z njihovimi ugovori.

Ko prodajalec pozna moč prodajne retorike točno ve, na kak način nagovoriti in peljati stranko do nakupa.

Po izobraževanju bodo uspešneje zgradili odnos. Na treningu se bodo naučili suvereno upravljati z ugovori in posledično bo vaše zaključevanje prodaje postalo preprosto, enostavnejše in efektivno. Kot elitni prodajalci bodo obvladali pripravo zavezujoče in sledljive ponudbe, kar predstavlja večjo prodajo.

Vsebina izobraževanja Moč prodajne retorike - Top Selling Professional© 2

Zavedanje elitnega prodajalca

  • Kako deluje naša podzavest?
  • Moč podzavesti

Vrhunski instrumenti prepričevanja

  • Čustva ali logika
  • Kako prepričati preko »bolečine«
  • Prepričljiva potreba po nakupu
  • Očesni vzorec
  • Možgansko-ustrezen jezikovni vzorec

Skrivnost gradnje odnosov

  • Gradnja odnosa
  • Moč zaupanja
  • Management odnosov

Stranko naredimo radovedno

  • Prebuditev pozornosti
  • Poiskati in izpostaviti emocionalen problem
  • V rešitev usmerjena radovednost
  • Splošne težave
  • Suvereno odprtje pogovora

Prepoznavanje prodajnega vzorca stranke

  • Prepoznavanje prodajnega vzorca stranke
  • Diagram možganov
  • Programski vzorci
  • Osebni profil

Pravilna ocena stranke

  • Faza analize
  • Osebni ključ vprašanj
  • 3 strategije za testni zaključek prodaje

Umetnost prepričevanja in prodajna retorika

  • Utemeljitveni slog
  • Argumentacijska tehnika »logika in čustva«
  • Argumentacijska tehnika »za in proti«
  • Prodajna hipnoza
  • Moč prodajne hipnoze

Fleksibilno zaključevanje prodaje

  • Faza argumentov
  • Upravljanje z ugovori
  • Sprememba pomena
  • Pogled iz druge perspektive
  • Preoblikovanje pomena

Kako elitni prodajalec sledi ponudbi

  • Kako pripraviti zavezujočo ponudbo
  • Sledenje ponudbi

Kako se elitni prodajalec sooča s kompleksnimi zaključki

  • Kalibriranje nakupnih signalov
  • Obdelava – Zaključek
  • Plus – Minus – Zaključek
  • Zadnja priložnost – Zaključek
  • Faza razmišljanja – Zaključek

Koliko časa traja izobraževanje Moč prodajne retorike?

3 dni, vsak dan po 8 pedagoških ur.

Zagotovite si posvet s strokovnjakom!

»Pred 2 letoma sem hotel zapreti svoje podjetje. Posel ni več uspeval, bilo je brezupno. In na nekem seminarju sem srečal Silvestra Kmetiča, se z njim pogovarjal in v tem coaching pogovoru mi je dal veliko odličnih nasvetov. Nato sva se skupaj udeležila usposabljanja na katerem sva odlično sodelovala in nadaljevala s coaching procesom. Po 6 mesecih mi je v moje podjetju uspelo vedno bolj povečevati promet in po 1 letu sem potrojil svoj promet! Iz tega razloga vam lahko svetujem le, da če želite biti uspešni in delati s polno paro, pojdite k Silvestru, dogovorite se za srečanje z njim! Udeležite se njegovega seminarja in stvari se bodo odvile v vaš prid.«
Claude Arlen
Strasbourg

Prijava na usposabljanje