197.00

4 urna delavnica, v živo in na daljavo

Kateri so argumenti, ki kupca pripeljejo do končne odločitve – da kupi? Kako predstaviti te argumente, da sogovornik prepriča samega sebe ? Kaj so tri ključne faze  v prodaji? Na vsa ta vprašanja boste dobili odgovore na tej delavnici.

Kategorija

Prodajna delavnica:

Argumenti brezpogojne odobritve  –  ko priložnosti od danes, postanejo zaključeni posli

Koliko približno traja od prvega kontakta s kupcem do prodaje?

Različno dolgo in odvisno od produkta, ki ga prodajate. Vmes pa se dogaja vse sorte. Od klasičnega  »Pošljite mi ponudbo, pa se slišimo.« do »Koliko popusta mi še lahko daste?«

Ne vem, ali ste že utrujeni od teh refrenov. Popolnoma razumljivo je, da ste. Verjamete ali ne, gre pa tudi drugače. Kako drugače se boste naučili na 4-urni delavnici, ki jo prirejam na daljavo, v živo.

Predavala bova Silvester Kmetič in Andrej Zalokar.

Trenutno ni na voljo nobenega mnenja

Bodite prvi in ocenite “Argumenti brezpogojne odobritve – ko priložnosti od danes, postanejo zaključeni posli”

Morda vam bo prav tako všeč…