KAKO OPTIMIZIRATI PRODAJNE IN VODSTVENE PROCESE V KRIZNIH SITUACIJAH?

  • maj 13, 2020

    Dogodek smo izvedli v okviru »posebnih webinarjev«, ki jih je organizirala Gospodarska zbornica Slovenije, v okviru projekta »Poslovni nasveti v času koronavirusa«.

    V 90-minutah webinar delavnice sta naša izvrstna predavatelja in coacha, Silvester Kmetič in Andrej Zalokar udeležence popeljala skozi Transolution Business koncept. Predstavila sva primer prodajnih in vodstvenih procesov iz »živih«, realnih situacij. Na dveh primerih dobrih praks je 75 aktivno sodelujočih udeležencev izvedelo kako:

    • voditi podjetje v kriznih situacijah
    • izvajati prodajne in vodstvene procese
    • sprejemati odločitve v kriznih situacijah

    Vsak udeleženec je zase ali za podjetje naredil:

    • analizo preteklega poslovanja,
    • analizo sedanjega poslovanja,
    • plan konkretnih aktivnosti.

    Spoznali so:

    1. dva nivoja odločanja (merljivo in čustveno).
    2. planiranje na osnovi dejstev.

    Webinar ste verjetno zamudili – a nič hudega!

    Več o izobraževanju Top Selling Professional© si poglejte TUKAJ.

    Spodaj pa si lahko pogledate malo daljši posnetek Kako optimizirati prodajne in vodstvene procese v kriznih situacijah:

    Prihajajoči dogodki

    Zagotovite si posvet s strokovnjakom!

    Naročite svoj izvod prodajne uspešnice ZDAJ